گروه کوهنوردی شیراز

گروه کوهنوردی شیراز در زمینه های کوهپیمایی / غارنوردی / صعود قله / و... فعالیت می نماید و از علاقمندان به طبیعت و کوهنوردی نام نویسی می نماید

گروه کوهنوردی شیراز

گروه کوهنوردی شیراز در زمینه های کوهپیمایی / غارنوردی / صعود قله / و... فعالیت می نماید و از علاقمندان به طبیعت و کوهنوردی نام نویسی می نماید

اخبار هیمالیا

آخرین اخبار دریافتی از اورست و لوتسه / آخرین وضعیت عظیم قیچی ساز+ به روز رسانی شد


"عظیم قیچی‌ساز"به همراه تعدادی از هیمالیا نوردان کشورمان جهت صعود قله های اورست و لوتسه راهی کشور نپال شده است .

وی قصد دارد ضمن صعود قله لوتسه تلاشی را بدون بهره گیری از اکسیژن مصنوعی بر روی اورست صورت دهد تا علاوه بر تکمیل صعودهای 8 هزاری خود، نامش را به عنوان یکی از فاتحان بدون اکسیژن مصنوعی این قلل نیز به ثبت رساند.

آخرین اخبار دریافتی از تلاش عظیم قیچی‌ساز بر روی قلل اورست و لوتسه :

95/1/21: "عظیم قیچی‌ساز" بامداد امروز 21 فروردین 1395 جهت فعالیت بر روی قلل اورست و لوتسه ایران را به مقصد نپال ترک کرد.

95/1/24 :  «عظیم قیچی ساز» به همراه آقای «سید هادی ستارفروغ» کوه نورد خوب تبریزی که قصد صعود به قله «لوتسه» را دارد،تصمیم دارند امروز تا روستای «پاکدینگ» راهپیمایی کرده و شب را در این روستا سپری کنند. «مهدی قلیپور» دیگر کوه نورد توانمند تبریزی که ایشان هم قصد صعود به قله «لوتسه» را دارد، فردا به روستای «لوکلا» پرواز خواهد کرد و به جمع دوستان خواهد پیوست.

«عظیم قیچی ساز» صبح امروز به روستای «لوکلا» عزیمت کرد. وی امروز راهپیمایی خود را به سمت کمپ اصلی اورست و لوتسه آغاز خواهد کرد.

95/1/25 : «عظیم قیچی ساز» صبح امروز «پاکدینگ» را به مقصد روستای «نامچه بازار» ترک کرد. وی پس از یک راهپیمایی نسبتا طولانی در حدود پنج ساعت، عصر امروز به روستای زیبای «نامچه بازار» خواهد رسید. «عظیم» قصد دارد فردا را هم در این روستا بماند.

95/1/27 : بنا بر گزارش ارسالی «عظیم قیچی ساز» به همراه دیگر نفرات دقایقی پیش «نامچه بازار» را در هوایی صاف و آفتابی ترک کرده و پس از راهپیمایی نیم روزه به روستای «تنگبوچه» به ارتفاع 3876 متر خواهند رسید.

«عظیم قیچی ساز» و همراهان عصر امروز به روستای «تنگبوچه» رسیده و پس از بازدید «معبد تنگبوچه» به روستای پایین دست یعنی «دبوچه» رفته و شب را در این روستا خواهند گذراند.

95/1/31 : طی تماسی «عظیم قیچی ساز» خبر داد، وی به همراه آقایان «سید هادی ستار فروغ» و «مهدی قلیپور»  ظهر امروز به کمپ اصلی رسیده اند. «عظیم» چند روز آینده را در کمپ اصلی به آماده سازی وسایل صعود خواهد گذراند و پس از برگزاری مراسم «پوجا» صعودش را آغاز خواهد کرد.

 

 

از راست به چپ: دکتر بهپور، عظیم و محمد نصیری

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید.

کوه نامه برای عظیم قیچی ساز  و سایر هیمیالیانوردان ایرانی در نپال آرزوی موفقیت دارد.

 

منبع : وبسایت رسمی عظیم قیچی ساز    http://www.azimgheichisaz.com/

لازم به ذکر است که  آخرین اخبار از تلاش عظیم قیچی ساز بر روی قلل اورست و لوتسه  از طریق وبسایت رسمی وی به آدرس

http://www.azimgheichisaz.com/

و همچنین کانال تلگرام هواداران عظیم قیچی ساز به آدرس

https://telegram.me/azimgheichisaz

اطلاع رسانی می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.